Підписатися на RSS

/Files/images/itwtiauzh.jpg

Пріоритетні завдання виховної роботи школи на 2022/2023навчальний рік

1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для всебічного розвитку особистості, формування навичок здорового способу життя, громадянськості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання на засадах української козацької педагогіки.

2. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють створенню загальношкільного колективу та прикрашають його життя.

3. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно займатись здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання виховання школярів.

4. Організація навчально-виховного процесу на реалізацію державних, регіональних та міських програм в галузі освіти.

Головною метою виховної роботи є виховання інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.

Формування ключових компетентностей:

  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • нформаційно-комунікаційна компетентність;
  • навчання впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
  • культурна компетентність;
  • підприємливість та фінансова грамотність.

Основні завдання виховної діяльності закладу освіти визначені законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Конвенцією «Про права дитини», Концепцією «Нової української школи», Концепцією громадянської освіти в Україні, постановою Кабнету Міністрів Українивід 9 жовтня 2020 р. № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020 – 2025 роки», наказами Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», від 31.03.2017 № 519 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Листами МОН України від 26.06.18 № 1/9-407 «Щодо недопущення політичної агітації у закладах освіти», від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству», від 19.09.2017 № 1/9-505 «Про відзначення Дня захисника України», від 28.04.2016№ 1/9-212 «Про відзначення Дня пам’яті та примирення», від 05.02.2016 № 1/9-66 «Щодо вшанування подвигу учасників Революції гідності й увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні», від 22.05.2015 № 1/9-255 «Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю», міською комплексною програмою розвитку освіти м. Харкова на 2018-2022 роки.

Виховна проблема школи

«Виховання української національної свідомості та самосвідомості, патріотизму, громадянської активності засобами української козацької педагогіки».

Булінг це:

/Files/images/булінг.png

Кiлькiсть переглядiв: 1267